Friday, April 6, 2007

Tack för att DU finns...

Oh, ljuva Berta

På Alla Hjärtans Dag fick jag i år en vacker silvergrå sten med texten "Tack för att du finns i mitt liv." av min fru. Som tack stönade jag högt åt varje godishjärta, nallebjörn och Celine Dion-låt inom räckhåll. Och glömde köpa blommor.

Stenen lade jag dock i min plånbok, som tillsammans med tjugo småmynt och fyrtitvå ica-kvitton vägde tungt på mitt samvete. I ett patetisk försök att reparera bjöd jag ut på restaurang. Mycket lyckat. Vem kunde gissa att sura-Berta från skolmatsalen jobbade som servitris.

Jag gav dock rikligt med dricks, och kvällen avslutades romantiskt när jag insåg att jag lyckats glädja Berta med, förutom mynt, en silvergrå sten. Berta, tack för att du finns i mitt liv.

Välkommen till denna blog, och tack för attt DU finns i MITT liv, kära läsare!

3 comments:

Anonymous said...

Have you ever thought about adding a little bit more than
just your articles? I mean, what you say is important and all.

But think about if you added some great images or videos to
give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with
images and video clips, this website could undeniably be
one of the very best in its niche. Good blog!


Here is my weblog a replacement
Also see my web page :: view site

Anonymous said...

Hello, I do believe your website may be having internet browser compatibility
issues. When I take a look at your web site in Safari, it
looks fine however when opening in I.E., it has some overlapping issues.
I just wanted to provide you with a quick heads up!
Apart from that, fantastic site!

My webpage; weblink

Anonymous said...

Link exchange is nothing else however it is only placing the other person's website link on your page at proper place and other person will also do similar in support of you.